FAQ

Det betyder meget for os, at du føler dig tryg ved at handle hos os.

Derfor har vi listet en række spørgsmål og svar som vi håber kan hjælpe, ellers er du altid meget velkommen til at kontakte os på telefon eller e-mail.

Hvordan handler jeg? 

Vi har inddelt varerne i en række kategorier i toppen af skærmen. Vælg den ønskede kategori eller eventuelt underkategori og vælg den ønskede varer.

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå derefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger.
3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde.
4. Godkend vores forretningsbetingelser.
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.
Hvad skal jeg betale i fragt?

Vi leverer fragt frit over næsten hele landet ved køb over kr. 4.000,-. Ved køb under kr. 4.000,- vil der blive opkrævet kr. 250,- i fragt. Til ikke brofaste øer vil der blive opkrævet et tillægsgebyr på kr. 400,- uanset købets størrelse.

Du kan få dine varer leveret til døren. Tidspunktet er afhængigt af hvor du bor i landet. Dine varer vil blive leveret med fragtbil eller post (afhængig af vægt/størrelse) indenfor ca. 3 arbejdsdage.

Hvis varen ikke er på lager, følger vi din ordre og sender varerne så hurtigt som muligt. Hvis du ønsker en bestemt leveringsuge eller levering på en anden adresse, arrangerer vi det for dig.
Sender i til udlandet?

Nej. Men vi levere gerne til et speditionsfirma.
Hvornår bliver min ordre leveret?

Såfremt den bestilte varer er på lager bliver din ordre ekspederet 1-3 dage efter vi har modtaget den.
Hvordan betaler jeg?

Her kan du betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa/Dankort, eDankort, Mastercard, Visa Elektron og Meastro.

Der tages ikke gebyr ved betaling.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, nå du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken www.scanteak.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra www.scanteak.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Hvad hvis jeg fortryder mit køb?

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos scanteak.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare(r).

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at kontakte os på info@scanteak.dk, i din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.                                              Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for (havemøbler) disse skal leveres med fragtmand eller kurér.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur. Hvis du fortryder købet, skal varen sendes efter aftale til:

Måløv byvej 229, 2760 Måløv (ved port 2)

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

TOP